anakHUSSIN

maNUsiA....hidUP....

sjak 3 hari yg lpas aku diUji ALLah dengan KEsihatan yg kurang Mengizinkan..
Batuk, selesama, demam, sakit kepale,sakit tekak...
perit Gak la merasekan ujian ALLAH ni...
ni baru seksaan dunia kAN...
di akhirat Nanti.....berjuta2 kali gandA berAtnya...
n yg aku pasti sakit ni akan blanjutan smpai 1-2 mgu...
sbb aku mmg mcm nie....
ble blek semenanJUNg mesti akan jadik macm nie...
yela..nak SSuaikan blek ngan perseKitaran kG...
ujian2 ALLAh nie seKUrangnya menyedarkan aku supayer lebih dekt dengannya n
DIA memberi lagi aku peluang utk hidup....
"YA ALLAH...kuatkanlah diriku agar sentiase bersame mu dan bawalah aku ke jalan yang lebih KAU redhai..."

3 ulasan:

nd, ko jumpa doktor tau...sb ko baru balik dari airport tue. simpton yg ko cakapkan tu sama dengan virus bahya selsema skarang tue...dah ad di malaysia seorang...just cek k...

tq ek pjol

sama2...hehehe