anakHUSSIN

maNUsiA....hidUP....

13 mEI
tuk hari mcm biase la lum ader keje sgt...
yela...time keje flexible kan...
tp disebabkan sikap 'skema' yg xdpat diubah...skema ker???? hehehe...
aku sll masuk keje jam 8 n blik dlm jam 6... lamer kan....
hari ni ader la jugak keje yg aku wat cam buat persiapan ckit untuk slot ceramah oleh pengarah urusan ktorg untuk PUSPATRI mgu dpn...
ni ceramah 4 bekas2 graduan yg menganggur la...
pas2 ptg lak dibawak kuar jalan2 n pusing2 jb..danga bay... n macam2 la...(lalu je pown)..huhuhu..
mlam lak aku pown smpat join 1 program PPD pasir gudang yg dibuat kat consultant ni..
program 4 dak2 yang nak amek UPSR taun nie...
malam 2 slot MUHASABAH DIRI...
macam biase la...
slot muhasabah nie dihujani n dibanjiri dengan tangisan...
slot2 macam nie mmg meinsafkan kiter....
aku????
walaupun ader gak la mber2 aku yg ckp aku nie 'bukan manusia' sbb aku ni kdg2 mcm xder perasaan je kan...
tp manusia tetap manusia kan..
dianugerahkan ngan macam2 perasaan..
saper yg xtersentuh ble melibatkan hal2 family n kengan2 lamer kan...
hope semua 2 xla hanya bertahan setakat maser program 2 je...
tapi di bawa sampai ble...

3 ulasan:

huhuhu sbnrnya korang xtau andy control macho coz bnyk cikgu lawa...lalalalala...

eleh skema mmg pun..
yang xthn control macho sgt2 maklumlah ramai cikgu lawa2..

lalalala
da rezeki mater..
hehehe