anakHUSSIN

maNUsiA....hidUP....

k edisi ni ..
aku nak cte lagi nGan experience aku spanjg kat cni eK..boleh kn.....kalo xBole.... aku nak citer gak..xKirE..hEEhEE...

21 mei>>>>
masok opis lebih kurenG 10.00 AM..yela...xder opis time kan...masuk ikot suker je....huhuhu (yela PLP kitaorg --EN ZUL--kan Baek...yuhuhuhu)..
mmG xder wat pe...mcm biaser la kalo ader program je ader keje...
diseBabkan xder pe nak wat..so..kitaorg rancanG petang nk g maen air kat kolaM belakanG...heheh
so dekaT2 jam 4...aku, huda n nasrol melangkah pulanG ke bilik 4 tukar baju sebab nak g maen kolam la...huhuh
sebelum g kolam sempat gak bual2 nagn pemilik Pusat latihan nie, Pn Halimah...dier pown sangat spoting n byk la info n pglman yg dier kongsi sepanjang lebIH 10 tahun dier bukak tempat ni...
tapi ujan turun renyai2..tapi semue 2 xhalang aku 4 nak men aiR....kiKiKiki...
bESt meN aer..da lamer xwat mender2 nie...
maLam lak involve meetinG ngan PengaRah2 n trainer2 VISION conSULTant ni..lebih kurang Jam 1245 paGI gak la abes...lalalalala...
aftEr dat g kuaR makan Ramai2 nGan diorg sumer...of Coz la bUkan i yg belaNjE kaN..heheheh..
tQ 4 SuME..daAAAAA..

3 ulasan:

emm best nyer ko kat situ kan....gunakan sebaik mungkin k

best kan nd.. xda bnyak keja.. relaks ja kan... hmm, nd, kalo aku nak mintak keja kat situ t, camna nak apply ek?? rekemen la aku kat depa.. cam best ja tempat tue.. bnyak pgrm yg best2.. tolong gtau sat camna nak apply k.. tq.. gudluck..

emmm...nak rekemen insyalah..nti kalo ader pe pe info i gtau u k..lalala