anakHUSSIN

maNUsiA....hidUP....

smlm (16 mei)
mak n family aku d gtau nak g umah spupu aku kat gelang patah coz sorg spupu pompuan aku nak Bertunang...
tapi ble sampai umah diorg........len pula yang berlaku.....
dikhabarkan adik lelaki spupu aku 2 xcident pagi 2 jugak n meninggal kat tempat 2 gak....
majlis yg spatutnyer meriah dengan hantaran n upacara pertunangan bertukar pada majlis Pengkebumian n kenduri Arwah...
aku tekejut sgat ble kak Lily aku msg pasal peristiwa 2...
Arwah spupu aku 2-IWAN mmg baek sgt n xsangke die pergi tbe2 je mcm 2...
semua 2 Kuasa ALLAH YANG MAHA ESA...
ALLAH lebih sayang kan dier...
smuge Roh IWaN ditempatkan bersama2 hamba-hambaNYA yang soleh...
AMIN.........
kiter yg masih hdop ni selalu je leka dengan 'NAFSU DUNIA' kan....
xPENAH serik n xPENAH sedar...
sebab kiter terlalu selesa hingger kdangkale melupekan aper yang WAJIB dan sering melakukan apa yang DIA HARAMKAN, larang dan tegah....
samer2 la kiter muhasabah diri agar x terus leka n sentiaser berdamping denganNYA.....
INSYALLAH........

1 ulasan:

semoga roh nya dicucuri rahmat oleh yang maha Esa..........