anakHUSSIN

maNUsiA....hidUP....


assalamualaikum..

sempene hari rayer n..aku nk mintak ampon dr saper2 jer la yg penah teraser ngan aku...xkire la teraser dari segi aper kan.. [...kalo teraser 2 paham2 la gtau aku!!! bia aku sedar ckit yg aku skitkan hati ko kan...]

pe pon...yg penah wat aku sakit hati n aper2 la....
insyalah aku luper kan jerk la..
nak wat per marah2 kan...
simpan jakla..uhuhu..
malas nakcarik gadoh..uhuhu


wat geng 9 beradik ....

SELAMAT SAMBUT HARI GAYER YER....
adik beradik kan...
so jgn la terser sgt kalo aku terlebih ckp or aper2 la kan...
penah kew??? ntah...abg, adik2 n kakak2 ku 9 beradik jer yg tau kan..ihihihi

SELAMAT HARI RAYER.....

2 ulasan:

huhu...selamat hari raya...
mintak ampun maaf bebanyak...rasanya ada kot wat salah silap...huhu (ampunkan daku)

slamat hari raya jugak..maaf salah silap aku pada ko..kan dah banyak ajaran2 yg tak sepatutnya ada pada ko dipengaruhi aku..hehehehhe..

apa2 pun salamat bergembira dan beraya dengan happy...

maaf zahir batin k..