anakHUSSIN

maNUsiA....hidUP....

assalamualaikum..

wat sumer yg mengenali aku...

aku nak mintak maap kat korang sumer....

kalo sepanjang korg kenal aku..aku byk menyakitkan hati korg....

membuatkan korang terasa hati....

sehingga bangkitkan rasa dendam korang pada aku..

aku sedar...

aku tidaklah sesempurna korg yg len...

aku hanya ibarat sehelai kain perca yang kian hari kian kotor...

kotor dengan dosa2 yang tidak terampun...

aku tidak menyalahkan sesiape..semuanya adalah dari diriku yg lemah untuk menolak segale kekotoran e2....

sedarkanlah aku jika aku kian terleka....

2 ulasan:

wah dah insaf ker...hahahaha

bagus la nd kita selalu meminta maaf kepada sesama manusia, kita tak tahu bila kita akan mati...bahkan besok lusa atau tahun depan pun kita tak tahu ajal jodoh dan sebagainya..

tp aku merasakan luahan hatimu itu kerana ada sesuatu masalah mu...aku harap ko tabah menghadapinya. dan aku kenal ko atas sebab kesabaran ko yg tinggi...

ko tetap dlm ingatanku setiap masa sahabat